REPARATION

Er dit Leatherman produkt gået i stykker og omfattet af garanti eller reklamationsret, så skal du gøre, som beskrevet nedenfor. Se HER om dit Leatherman produkt er dækket af den ekstraordinære garanti.

En kvittering fra en autoriseret forhandler skal evt. fremvises på forlangende.

PRODUKTER KØBT INDENFOR DE SIDSTE 2 ÅR

De første 2 år fra købsdatoen er alt reklamation/reparation et forhold mellem dig og den butik varen er købt i (fysisk butik, net butik, udenlandsk netbutik, osv.) – gå derfor altid tilbage til den butik, hvor du har købt produktet og så vil butikken håndtere din reparation. Bemærk at Netbutikker i hele EU er forpligtiget til at betale for fragten til reparationsstedet.

EFTER 2 ÅR – MULTI-TOOLS & KNIVE MED UDVIDET GARANTI

Henvend dig stadig der, hvor produktet er købt. Er butikken lukket kontakt os på reparation@isbrandcompany.dk